Ofte stillede spørgsmål

Hvor kan jeg hente varen?
Da jeg bor i udlandet/Maastricht i Holland (fra 1 aug. 2021), så er det desværre ikke muligt. Jeg sælger pt. kun online.

Kan jeg se KASA Livings produkter live?
Ja det er faktisk muligt, da jeg i høj grad vil deltage på udvalgte Livsstils- samt Julemesser. Desværre blev det ikke muligt i maj 2021, hvor jeg skulle havde været på Livsstilsmesser på henholdsvis Gisselfeld Gods og på Boltinggaard Gods.

Til gengæld så kommer KASA Living på 2 julemesser i 2021:


Kommer alle de forskellige varer med på messer?

Hvorfor kan jeg ikke købe de store glas/antik-guld farvet lanterne på www?
Det er fordi, de er for upraktiske at sende og forventeligt ender med at gå i stykker ved pakke-/transporthåndteringen – men er der én du er rigtig lun på, så tag kontakt til mig og vi ser på hvordan det vil kunne lade sig gøre, eventuelt med afhentning på en adresse i DK. Skriv til mig på info@kasa-living.dk


Kan varen byttes?
Ja, alle varer købt på webshoppen kan byttes, det er lidt besværligt, men det går nok. Kontakt mig på info@kasa-living.dk

Hvornår sendes ordren?
Fra du har købt din varer og du har den i hånden, så kan der gå op til 15 hverdage. Dette fordi jeg bor i udlandet, jeg køber varen, når du bestiller og får den derefter sendt hjem til dig (dette er proceduren her i opstartsfasen).

Har KASA Living et varelager?
Nej her i opstartsfasen køber jeg små partier af produkterne, for lige at se OM du også kan lide de unika produkter jeg finder.
Til gengæld så har jeg her i maj 2021 bestilt et større parti europæiske mundblæste og håndmalet julekugler, der er kun kugler, så længe lageret haves. Er de udsolgte, så er det først til Julen 2022 at jeg igen har dem på lager.

Har jeg fuld returret?
Altid, du har 14 dages fuld returret.

Praktisk information

Fri fragt i DK v/køb over 800,- Dkr.
Pakker op til 5 kg koster kr. 50
Levering: op til 10-15 dage
Kundeservice: Tlf. 9391 4122 eller mail info@kasa-living.dk